Karlstad stadslopp

Efter massa mys imorse med lyxfrukost, så gick jag och snutten ut och kollade på stadsloppet. Shit vad duktiga alla var! Jag önskar jag hade nerver och kondition att genomföra ett sånt där lopp, men jag blir alldeles för exalterad. :P fast jag blev ändå inspirerad att springa själv, så jag cyklade 6 km och sprang 5 km i skogen. Härligt som fasen nu när det är klart, men ryggen kändes jättestel när jag sprang, så jag får nog ta och kolla upp den. Min massör sa ju att jag är stenhård i musklerna i ryggslutet så jag får väl antagligen försöka mjuka upp mig lite där. :P

När jag kom hem efter löpturen lagade jag mat. Idag blev det lax, färskpotatis med en kall sås innehållande stenbitsrom och dill och en sallad till det. Supergott! Nej, nu ska jag kasta ner mig i soffan och bara ta det lugnt resten av kvällen. Ha det så mysigt nu snuttisar. :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0