Silverbröllop

Skoj att inte ha internet! Märkte i fredags att det var nåt strul, men har inte fått det fixat än. Så nu är jag ganska handikappad, och har inte kunnat få ordning på vissa saker, så det irriterar mig rejält. Fast förhoppningsvis dröjer det inte förrän min router beter sig som den ska så jag får organisera min tillvaro igen. :) Som om det inte var nog med det, mitt passerkort till jobbet är inte aktiverat, så jag måste till CSK och aktivera det. Skoj!! För det har jag tid och lust med... Inte! Men men. Det måste ju bli gjort så det är ingen idé att klaga. ;) vad har hänt annars då? Mycket jobb (fast det är väldigt kul så det gör inget!), fixat en massa hemma och idag tränade jag Tabata. Så grymt bra träning!!! Där kan man verkligen få upp flåset! :)

Jag bör väl även nämna att idag är också en väldigt speciell dag, inte bara för att det är Sveriges nationaldag, utan mina älskade föräldrar firar 25 år som gifta idag!! Helt galet när man tänker efter, för dom är inte speciellt gamla och ännu sjukare blir det när man tänker på att dom var tillsammans i över 10 år innan dom gifte sig. ;) Det mina vänner är kärlek!! :)

Nej, nu måste jag äta nåt innan jag ska sova. Hopas ni haft en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0