Dejtlördag

Ligger i soffan och ska försöka få i mig lite mat. Har varit så trött idag så det är ett under att jag inte somnat på nån patient. :P fast med tanke på hur jäkla skoj jag hade det i lördags när jag hälsade på Rosanna, så kan jag ta att jag är trött nu. Helt klart värt det! Jag fick liksom ett infall och drog hem till henne med en flaska rött, för det var ju 100 år sen vi umgicks! Och gullig som hon är bjöd hon på både tacos och sen chokladfondue med en massa underbart goda frukter att doppa, så jag måste nog säga att det var den bästa dejten jag haft på länge! :) vi pratade massor och jag skrattade så jag såg ut som en tvättbjörn runt ögonen tillslut! :P fast med en flaska vin i kroppen så var inte det så noga, utan vi drog till guldapan och tog ett par drinkar. :) ni hör ju hur mysigt det var!! Sen passade jag på att köpa lite mat på vägen hem, och kom inte i säng förrän klockan var typ fem på morgonen (fast det berodde ju även på att vi bytte till sommartid). Dagen efter var jag sliten, men jag och Marcus lyckades ändå handla mat, köpa ett våffeljärn ha grillpremiär och äta våfflor på kvällen. Så den dagen var inte fy skam den heller. ;)

Nu ska jag som sagt äta nåt innan jag dör. Vill bara avsluta med att säga:

Tack supersöta Rosanna för en suveränt rolig kväll! Måste vi verkligen göra om riktigt snart. <3

Bjuder för övrigt på en bild från förra veckans feberhärva. Bör påpeka att om jag ser sliten ut så beror det på att jag var både sjuk och osminkad, så ha överseende. ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

Du är alltid vacker <3

2012-03-26 @ 21:41:49
Postat av: Jag

Tack gumman! <3 det är du med :*

2012-03-27 @ 00:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0