Risotto

Efter att ha suttit med skolarbete en hel dag och kollat med längtansfull blick ut på det fina vädret så belönade jag mig med en riktigt god middag. Testade att för första gången laga i ordning risotto, och det var inte sista gången vill jag lova!! Eftersom jag hade torkade trattkantareller hemma så fick det bli risotto con funghi toppat med riven parmesan, vitlök och tomater. Blev hur bra som helst! Problemet när man ätit nåt så gott och magen är mätt och belåten är dock att försöka hålla sig vaken. :P

Får hoppas att energin kommer tillbaka snart så jag kan fortsätta göra nåt vettigt. ;)

Nån som kan gissa vad Marcus målat åt mig förresten genom att använda dom bokstäver som står nedan och sätta in i dom tomma rutorna? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0