Torsdag 29/3

Det började så bra! Kom upp i tid och var riktigt utvilad, och pappa hämtade upp mig och vi drog iväg och åt lunch. Skulle egentligen ha ätit mongolisk mat, mend et var stängt så vi gick till Happy Kitchen och åt sushi isället. Vilket var supergott som vanligt. Vi pratade, skrattade och hade det hur mysigt som helst, och sen skrattade vi ännu mer när vi gick till Teliabutiken, men det är en annan historia. ;) Anyhow, kontentan är i alla fall att jag kom hem med ett leende på läpparna och mådde riktigt bra. Sen kollar jag mailen.
'
Då har jag fått ett mail där det står: "Hej Jeanette! Jag måste prata med dig! Kan du komma till mig i början på nästa vecka?"
'
För det känns ju bra!! :( Varför skriver man så? Kan man inte skriva vad det gäller i alla fall? Nu sitter jag här hemma med en klump i magen och vad som känns som början på ett magsår. Huvudet snurrar och jag går igenom alla "worst-case-scenario" som det kan gälla. Visst, det behöver ju inte vara nån katastrof, men med tanke på hur mycket det är som krånglat den senaste tiden så känns det som om det bara är det som fattas. Nu när allt började se ljusare ut, och jag tyckte mig kunna se ljuset i slutet på tunneln. Men nej. Istället kommer det väl komma en rejäl smäll så jag ska få må riktigt dåligt över nåt annat.
'
Jag vet att jag är bitter nu, men det får räcka nu tycker ja.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0