BodyPump i stan

Blir ett snabbt inlägg nu, för jag är helt slut! :P började med att gå upp och äta frukost på balkongen och passade på att sola lite när jag ändå satt där ute. Sen åt jag lite rester och fick ett samtal från mamma som ville ha sällskap till stan. Där hittade vi skitsnygga glasögon till henne och även ett par snygga solbrillor. Sen drog jag på BodyPump inne i stan, och väl där sprang jag på Ann-Sofie Falk, så det var skoj! Trevlig tjej det där. :) passet gick bra, fast jag hade problem när vi körde axlar för jag kunde inte få nåt bra grepp på vikterna. :P efter passet åkte jag till Ica där en av dom anställda som jag brukar prata med sa att hon tyckte att jag bara blev smalare varje gång hon träffade mig. Tänk vad bra om det stämde! :P haha!

När jag kom hem lagade jag iordning citron- och örtmarinerad kycklingfile, med rostad sötpotatis, broccoli och en sallad till. Riktigt gott!! :D så det rekommenderas varmt! :) nu ska jag sova! Sov gott söta vänner. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0