Brutalpass!

Idag har jag kört ett brutalpass på gymmet. :P Eftersom jag fortfarande har ont i ryggen så körde jag bara styrketräning som riktade in sig på benen varvat med kondition. Jag hade gärna kört axlar också, men det gick tyvärr inte. Passet jag körde såg ut såhär:

- 20 min löpning
- insida lår 5 set à 15 repetitioner
- utsida lår 5 set à 15 repetitioner
- 20 min crosstrainer
- baksida lår 5 set à 15 repetitioner
- framsida lår 5 set à 15 repetitioner
- 20 min cykel

Jag var mer eller mindre dränkt i svett när jag var färdig, men gött var det! :D totalt sett lyfte jag runt 8,5 ton och förbrände ca 800 kcal. Så nu kommer jag inte lyfta ett finger mer ikväll! Bortsett från om jag skulle hitta ork att gå bort till statoil och köpa nåt att dricka. :) men det spörs! ;)

Tips på en god frukost förresten: yoghurt med jordgubbssmak med skivad kiwi, pumpafrön och solroskärnor. Ett par skivor finn crisp med smör och en kopp te. Hur gott som helst! :D hoppas ni får en bra fredag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0