Christer

Vilken helg! Hänt alldeles för mycket för att berätta allt. :P Men lördagen var fantastisk bra med god mat och underbart sällskap i Kristinehamn där mammas morbror Christer firades på sin 60-års dag. Det var en överraskningsfest, som vi egentligen bara skulle ha varit på en kort stund, men vi stannade natten lång. Jag har verligen världens härligaste släkt! Eller, dom flesta av dom är härliga i alla fall. ;)
'
Inatt sov jag typ inget. Har sovit sjukt dåligt ett par nätter i rad nu, så ikväll kommer jag nog däcka tidigt. :P Jag fick gå upp alldeles för tidigt idag för jag skulle in på fotografering på CSK så jag kan få mitt passerkort. Bortsett från att jag sprang runt som en yr höna för att få tag på bestllningsformuläret som Ann skulle lämna in receptionen, så gick det superbra. När jag skulle åka hem sprang jag in på apoteket för att köpa laktostabletter till Marcus så han slipper få ont i magen om vi t.ex. ska äta pizza. Och när jag ändå var igång så sprang jag in på en överfull bank och betalade BMW Ring-Taxi biljetten som jag fixade förra veckan. :) Stället var verkligen packat med gamla tanter och gubbar som omringade mig med deras rulatorer, och av någon anledning ville ALLA prata med mig. :P Som tur är så var dom snälla i alla fall.
'
Jag blev så stolt över mig själv att jag var så effektiv så jag passade även på att springa in på Ekolea och köpte nya ansiktsprodukter. Min vackra vän Emelie köper sina produkter där för Henkes syrra är delägare, och eftersom Emelie är vacker som en dag, och för att jag vet att Susanna är såpass duktig så tänkte jag unna mig ett ansiktsserum och en nattkräm därifrån. Så nu ska det bli spännande att se hur hyn blir efter en tids användning. ;)
'
Nu ska jag sitta i soffan en liten stund innan det är dags att dra upp till universitetet för att ha möte med Jonny igen. Om jag lyckas hålla mig vaken vill säga. ;)
'
372
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0