Efterlängtad massage

Igår var en så jäkla bra dag! :D är hur nöjd som helst, och det enda som hade gjort dagen bättre hade varit ett härligt träningspass, men jag var helt enkelt för trött för det. Så iklädd mjukisbyxor och en tröja jag snodde från Marcus garderob, somnade i soffan i några timmar, men kunde ändå sova riktigt gott heeeela kvällen så det var bra! :) ibland måste man lyssna på kroppen, och min skrek åt mig att vila. :P men nu är jag fit for fight igen! ;)

Idag började jag dagen med en riktigt god frukost bestående av turkisk yoghurt blandat med keso, en kiwi och lite honung och till det drack jag te och åt några finn crisp. Gissa om jag är mätt och belåten nu! ;) fast jag kan inte ligga kvar här i soffan för länge och njuta, för jag ska snart iväg på massage. :) vilket jag längtat efter i en mindre evighet nu, fast jag har varken haft tid eller råd att unna mig det. Men sen hittade jag en bra deal vid klarälvskliniken så nu är det äntligen dags! :) hoppas hon kan få det att släppa lite i ryggen, så jag kan träna ordentligt igen. :) blir dumt om jag bara ska köra underkroppen hela tiden men hinner jag sen tänkte jag ändå dra iväg på SH'Bam, fast jag ska träffa Emelie ikväll, så vi får se hur det blir. :)

Har ni kollat på "En stark resa med Morgan och Ola-Conny" förresten? Herre min Gud säger jag bara!! :P dom borde visa det där i skolorna för att visa eleverna varför det är så jäkla viktigt att lära sig engelska, för dom skämmer ju verkligen ut sig själva!! :P visste jag att min pappa var sådär skulle han aldrig få lämna huset. Fat det som skrämmer mig mest är att mån faktiskt haft sex med Ola-Conny och sen bestämt sig för att skaffa barn med honom... Inte okej!

Nej, nu ska jag cykla bort till Färjestad och må gott ett tag. ;) ha en riktigt bra dag alla vänner där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0