Ensam hemma

Åååh vad tråkigt det är att vara ensam hemma. :( hatar när Marcus inte är här hos mig. Varför ska han behöva jobba så mycket?! :( förra veckan jobbade han 80 timmar. Det är helt sjukt hur dåligt dom planerar på hans företag, men så länge som han vill hålla på med researbete så är det bara att acceptera att det bli såhär ibland.

Så ensam is the shit ikväll för min del. Och även om jag gillar att laga mat så är det allt annat än skoj att laga lyxmiddag till sig själv. Så hur löser jag detta nu då? Jo, det får hel enkelt bli en tur till Ica och handla massa gott så jag kan tröstäta mig till förbannelse. ;)

Annars har jag suttit i solen och varit iväg på ett BodyPump pass. Passet gick bra, och sen åt jag turkisk yoghurt blandat med keso, rivet äpple, kanel och lite honung. Skitgott! Jag har även läst lite på Rosannas arbete. Tänkte ägna tid till det idag, så jag kan gå igenom det ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0