Fiseskrutten min

Igår kom Marcus äntligen hem! :D var jättepirrigt när jag visste att jag snart skulle få se honom, men direkt vi sågs så kändes allt lika bra som vanligt. :) och det märktes att han saknat mig väldigt mycket också, för han kramade om mig hela kvällen och även när vi låg och sov. :) bortsett från dom gånger som han är sur så är han verkligen världens sötaste kille. :)

Idag sov vi pinsamt länge, men det var skönt ändå. :) vi har bara myst och tagit det lugnt idag. Busat en massa också, men det är som vanligt! ;) sen cyklat jag till tyrskogen och sprang 2,5 km och sen cyklade jag hem och körde 15 min core-träning. Nu har jag duschat och ätit mat. :) det fick bli fullkornspasta med baconsås. Mycket gott! :)

Nu är det bara att se vad resten av kvällen har att bjuda på. :) hoppas ni har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0