Myslördag

Idag vaknade jag innan kl 9, men av ren princip stannade jag kvar i sängen tills strax innan 11. ;) efter att motvilligt ha rullat ut sängen åt jag brunch bestående av vattenmelon, omelett, finn crisp och ett glas mjölk. Älskar verkligen att äta brunch på helgerna. Vardagslyx det! ;)

Sen mötte jag upp Line i stan och vi gick och kikade lite och fikade i mitticity. Fast det stängde ju tidigt så vi gick hem till mig och umgicks lite, innan hon begav sig hem. Skoj att få umgås lite när man inte kan ses så ofta!

Nu har jag mest tagit det lugnt och frågan är om det blir så himla mycket mer ikväll, för nu har jag magen full av riktigt god sushi så nu blir det nog matkoma deluxe! :P hoppas ni får en bra kväll godingar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0