Redovisning

Update om helgen: hade en skitbra dag med Emelie på lördagen, då vi shoppade, åt glass, handlade och åkte till Forshaga. Där umgicks vi med helt underbara människor och åt god mat. Sen kollade vi på filmen Real steel, och jag sov över. Dagen efter gjorde Emelie och henke supergod frukost till oss och jag åkte hem. Sen dess har jag typ bara suttit och pluggat och förberett inför idag i den mån det varit möjligt. Skulle ha jobbat igår men jag vaknade upp med världens migrän, så det var bara att stanna kvar i sängen.

Idag har jag då haft redovisningen av min D-uppsats (magisternivå). Jag var riktigt nervös innan, men jag tyckte det gick riktigt bra! Så nu känns det heeeelt underbart. :) bara några finjusteringar så är det klappat och klart sen. Awesome!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0