Skylten!

Jag glömde ju visa er skylten jag gjorde till Christers fest! :D det hela bottnar i att jag skulle ringa till Christer m. Familj och tacka för konfirmationspresenten jag fick av dom när jag var tonåring. Blyg som jag var då, så tyckte jag inte alla om att prata i telefon (något jag fortfarande inte är helt förtjust i bortsett från om jag pratar med nån jag känner väldigt bra). Men jag bestämde mig för att ringa, och när Christer svarade så sa jag:

- "Hej det är Jeanette!"

Varpå han svarar:

- "Nej det känner jag ingen. Du har ringt fel." *klick*

Så var samtalet över. Där stod jag med högröda kunde och gapande mun och var i chocktillstånd. Jag tyckte det var så fruktansvärt pinsamt! Som tur är så har Christer en jättetrevlig fru som har koll på läget, så hon sa direkt: "men tror du inte det var Jeanette från Munkfors då? Barbros dotter?"

Sen den dagen så mobbar vi alltid Christer när vi kan för detta. Och för att ännu en gång pika honom för den incidenten så gjorde vi dagen till ära en skylt som jag hängde runt halsen så han skulle komma ihåg vem jag var. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0