Surf and turf

Shiiiit vilken god mat jag åt igår! :D Marcus och jag hade en dejtkväll, efter att ha varit ute på en liten shoppingtur (köpte två par skor till mig, hörlurar till Marcus och eltandborstar till oss båda) och kört ett BodyPump pass. Vi passade på att äta på Texas longhorn steakhouse här i Karlstad. Jag beställde en rätt som hette Surf and turf vilket innebar att jag fick en liten sallad, pommes frites, majskolv, halv hummersvans som dom hade grillat, 180 g oxfilé och en skål med vitlökssmör. Så jäkla gott!! Marcus åt 250g baconinlindad oxfilé med nästan samma tillbehör, och han verkade minst lika nöjd som mig. Så testa gärna den restaurangen om ni får chansen! ;) efter maten gick vi hem och myste ner oss tillsammans i soffa och kollade på film och bara hade det skönt. Och som ni kan se på bilden nedan gjorde vi lite egen efterrätt när vi kom hem. ;) Så jag är mer än nöjd med vår dejtkväll kan jag säga. ;)

BodyPump passet gick förövrigt också bra. Skönt att pressa kroppen lite! ;) fast jag får ju definitivt känna av det idag. ;)

idag har jag städat och diskat, och sen kom kusinerna så jag och Marcus tog med dom till Subway och sen gick vi på bio. Dom hade aldrig testat Subway förut, men dom var riktigt mätta och glada efter så det var bra. :) filmen vi såg var The Avengers, och vi såg den såklart i 3D. Grymt bra film måste jag erkänna! :D jag var tveksam till Mark Ruffalo som hulken, men han var hur bra som helst!!! Så den MÅSTE ni se! :)

Nu spelar killarna nåt spel på vår Xbox och jag tar det bara lugnt. :) ska snosa in mig hos Marcus vilken sekund som helst, för han såg alldeles för go ut för att kunna motstå nu. :) hoppas ni får en fantastiskt bra kväll allihopa, och njut allt ni kan nu när det är helg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0