This means war

Nej, jag ska inte förklara krig mot nån. :P däremot har jag sett filmen med samma namn som min bloggtitel och jag måste erkänna att jag blev inte bara grön av avundsjuka när jag såg Reese Witherspoon hångla med två grymt snygga karlar, jag blev helt jäkla hulkengrön! :D speciellt när hon snosade på Tom Hardy. Asså, skulle han bara fixa sina undertänder skulle jag ta mig fasen flyga till USA och adoptera honom!! :D så jäkla het...

Idag har jag suttit en stund i solen och sen cyklade jag iväg till SATS och körde passet som instruktören la upp för mig. Måste erkänna att jag blev både glad och förvånad när jag insåg hur tufft passet egentligen var. Jag blev glad för det betyder ju att hon tyckte jag var tränad nog att fixa det, och förvånad blev jag för jag trodde inte att pulsen skulle stiga riktigt så högt så snabbt. Och sen att den stannade där under hela passet var ju bara grädde på moset egentligen för det betyder ju att jag gjort allt rätt. :)

Så nu är jag sliiiiten! :P så resten av kvällen spenderas nog i soffan skulle jag gissa. :)

Hoppas ni haft en grymt bra helg och att ni är redo för en ny vecka. Och känns det lite tuff för att det är söndag, så tänk såhär: för varje dag som går så är vi ett steg närmare sol, värme och en underbar svensk sommar. Och det är ju onekligen nåt att se fram emot tycker ja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0