Trapezius

Faaaaaaan.... Jag har varit så "duktig" så jag har överansträngt trapezius muskeln på högra sidan. Skitskoj! Så nu har jag ont som fasen när jag rör på nacken. Förhoppningsvis kan jag hitta nån som kan ge mig en ordentlig massage så jag får igång blodflödet så kanske det värsta släpper.

Men tills dess så vill jag bara tipsa om en helt underbar tvål som jag köpte för ett tag sen. Den är från body shop och är därför inte testad på djur. Dessutom är den fri från sulfater, parabener, tillverkad från återvunnen plast, 100% biologiskt nedbrytbar i naturen vilket innebär minimal miljöpåverkan och den luktar även fantastiskt! Jag älskar den! Så gör er själva, och naturen, en tjänst och unna er en fantastisk produkt!

Den jag har luktar persika med en touch av basilika. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0