Vattenmelon

Oj, nu har jag uppdaterat dåligt såg jag! Fast det blir gärna så när Marcus är hemma. :D jag har i alla fall haft det väldigt bra. Jag har gjort min erasmuspresentation och det gick väldigt bra. Träffade nya roliga människor och fick en biobiljett och en lunchkupong som tack. Sen har jag haft träningskonsultation, där hon tyckte att jag borde bli instruktör själv så det var ju en komplimang! ;)

Sen har jag varit hemma till mamma och pappa och firat pappas födelsedag. Vi träffade även farmor, mormor och två vänner från Norge. Sen har jag och Marcus cyklat en massa i solen och bara haft det riktigt mysigt. Jag har också tränat en hel del! Testade Tabata häromdagen och det var skitjobbigt! Effektivt men jobbigt. ;) så nu ha jag världens träningsvärk. :P men det känns skönt ändå! Jag har även sprungit en tur i skogen och varit i gymmet. På valborg kom Emelie och vi åt pizza och drack lite. På kvällen mötte vi upp All-star teamet Nadja och Ronja inne i stan. Som väntat var det skitroligt, och jag tror nästan jag skrattade konstant den kvällen! :) dom där tjejerna är verkligen hur roliga som helst!! :) sen sov min sötis Emelie över här. Igår hände det inte värst mycket bortsett från att jag och Marcus åt tacos och gosade. :) fast nu är han på jobbet igen så jag suttit i solen halva dagen och sen fixat lite annat här hemma. Frågan nu är bara om jag ska orka dra iväg mig själv på träning eller om jag bara ska ta en liten promenad? Nu ska jag äta lite vattenmelon! ;)

Oh, well! Vi får se vad dagen har att bjuda på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0