160 mil

160 mil på två dagar. Det känns kan jag säga! Kombinera även det med en förkylning, dålig sömn och dålig mat så kan ni kanske lista ut att jag är helt slut i både kropp och knopp. :P men det var det värt! Jag och Marielle har alltid skoj tillsammans, så resan gick bra. Trots att vi åkte i nåt som knappt borde få klassas som bil! :D Men Marielle lyckades ändå få däckskrik samt transportera oss hela vägen upp till Östersund. :)

Väl framme kollade vi snabbt på stan, och sen blev vi väl omhändertagna av Andreas. :) fast vi var båda väldigt trötta så vi somnade ganska tidigt. Idag hade vi beställt en taxi till 06.30 och kl 07.00 gick bussen till Mora. Väl i Mora väntade pappa på oss i Mariella nya bil (en gul Audi A4 avant). å vi åkte hem till Munkfors, åt mat, myste och sen åkte jag, pappa och Marielle till karlstad för att äta sushi. Mamma blev inte med för hon skulle ha tjejkväll hemma. :) så vi åkte såklart till happy kitchen, där vi åt misosoppa till förrätt, sushi till varmrätt och sen avslutade vi med en riktigt god citronglass med marängtäcke samt citronkräm i mitten. Supergott! Och glassen som avslutning var helt perfekt!

Nu ligger jag i soffan med ett leende på läpparna och tänker på hur otroligt lyckligt lottad jag är som har en sån fantastiskt familj. Även om jag skulle förlora allt, så är jag ändå rikare än dom flesta för jag har 3 fantastiska människor i mitt liv som skulle kunna dö för mig och jag skulle kunna göra detsamma för dom. Dom finns alltid där för mig, och därför ställde jag upp direkt när min syster bad om hjälp. Och jag ångrar det inte en sekund. :)

Jag älskar min familj mer än vad jag någonsin kan beskriva. :)



Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0