Aussie

Shit vad trött jag är! Satt vaken halva natten och kollade på presidentvalet (Grattis Obama!), och sen kom Marielle hit runt 08.30 och väckte mig, så det blev inte många timmars sömn. :P men som tur är så är min syster lika morgontrött som mig, så efter att ha morgonmyspratat (Marielles ordval), så somnade vi båda, så vi blev liiiite mer utvilade. ;)

Efter vår powernap och en härlig brunch, drog vi in till stan och började kika på fina saker som vi inte har råd med. ;) mycket uppiggande måste jag säga! ;P skämt åsido, så hade vi det jättebra. Sprang även på mamma en snabb sväng och sen köpte vi sushi på ett nytt ställe inne i mitt i city. :) supergott! :) efter det handlade vi lite mat, och drog hem. Jag hann även införskaffa en hårinpackning från Aussie, som jag tror kommer vara hur bra som helst. :) men nu är jag som sagt helt utsliten. Förhoppningsvis kommer jag i säng väldigt snart, så nu tänkte jag inte berätta mer bortsett från att pappa köpt en stor påse smash från Norge som han hade med hem till mig. Så gulligt så! :) och jag har också hittat ett ställe som designar frukt så att det ser ut som blommor och andra roliga saker! Hur underbart hade inte det varit att få hem nåt sånt liksom?! :D Problemet är bara att dom kör bara ut i Uppsala och runtom den trakten. :( vill ni se vad jag menar så gå in på www.fruktblomman.se ;)

Sov gott godingar! <3

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0