Gamla vänner

Igår så fick jag riktigt finbesök! :) min härliga vän Camilla kom hit och hälsade på, vilket resulterade i att vi satt och pratade i flera timmar om allt, och jag hann varken handla mat, dammsuga eller lämna tillbaka filmen jag och Emelie lånade när vi hade sushimys i tisdags. :) btw så måste jag säga att Emelie var så otroligt gullig så hon bjöd mig på sushi så hyrde jag filmen och köpte lite tilltugg och mineralvatten. :) så mysigt!!!

Men det var i alla fall helt underbart att få prata med Camilla igen. :) vi ses så sällan, men så fort vi ses så pratar vi precis som om vi aldrig varit ifrån varandra. :)

Idag har jag lämnat tillbaka filmen (äntligen!), handlat mat, tränat och läst artiklar. :) det var ganska lustigt när jag skulle lämna tillbaka filmen, för jag sa ju såklart att jag glömt att lämna in den, och jag visste att jag skulle få betala en avgift för det. Då blev hon i kassan jätteglad och tackade mig flera gånger för att jag varit ärlig?! Varför skulle man inte vara det liksom? Det är ju ändå mitt fel att jag inte lämnade in den i tid, så då får jag ju stå mitt kast. :P

Jag fick även en snabbvisit av min älskade mor idag, som hämtade upp kläder som jag och Emelie lånade till halloweenfesten. :P och som en överraskning på min och Marcus 5-årsdag så hade hon med sig hembakade bullar! Åååh så goda dom är! :P men jag har bara ätit en idag, för annars kommer Marcus bli sur på mig! Han älskar nämligen mammas bullar. ;) vi fick även ett kort och en trisslott av Marcus mamma som kom på posten idag. :) visst har vi söta föräldrar?! :D

Sen har jag väntat på att min Glossybox ska komma, men än så länge har jag inte hört mer än att den är påväg. :( hoppas verkligen den kommer imorgon! :( den här gången försökte jag verkligen att inte kolla vad andra fått i sina boxar, men självklart fanns det ju ett dussin personer som tagit kort på sina boxar och skrivit vad dom fått. Så det var trist. Fast än så länge har jag inte hört om alla produkter man kan få, och jag vet ju inte vad som ligger i min box än. :) så lite överraskad kan jag nog bli! :)

Sen har jag ju såklart tränat idag. :) såhär såg mitt schema ut:

15min cykel
15min crosstrainer
10min rodd
Utsidan lår 5x15
Benböj (körde enligt BodyPumpen för att gå lite extra puls)
Bänkpress 5x15
Ovansidan rygg 5x15
10min snabb gång i intervaller på löpbandet med lutning mellan 5-15%
Tricepspress 5x15
Bicepscurl 5x12
Sen avslutade jag med magträning och 15 min cykel.

Så det blev ett ganska tungt pass, men den här gången försökte jag få upp pulsen mer. :P

Fast nu är jag trött och bara längtar efter att få hem min snutt. :P men han kommer nog inte komma hem förrän några timmar. :/ så det är bättre att fokusera på att imorgon blir det shopping i Örebro! :D älskar verkligen att komma ut och shoppa, och imorgon tänkte jag börja köpa julklappar! :) ÄNTLIGEN! :D jag älskar verkligen julen, och allt runtomkring! Vilket också ledde till att jag precis skickade världens längsta önskelista till mamma och pappa. :P fast jag har inte önskat mig en massa dyra saker, och jag är inte så bortskämd att jag på något vis inbillar mig att jag ska få allt jag önskat mig. :P men det är alltid bra att ge folk alternativ. :)

Nu ska jag kolla på new girl och sen ska jag försöka lägga mig. :) hoppas verkligen att allt är bra med er snuttisar och att ni får en superbra dag imorgon. :)

Kram på er!! <3

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0