Love & toast

Då har den äntligen kommit! :D min glossybox!!! :D jag fick den igår, och jag har redan testat 4 av mina 5 produkter. :) det jag fick var:

* love & toast showergel - luktade jättegott (jag fick clementine crush), och löddrade härligt! :) jag kände mig ren och fräsch efter att ha testat den, och jag älskar att den bl.a är fri från parabener, sulfater, ftalater och att den inte är testad på djur! :D rekommenderas verkligen!

* Garnier miracle skin perfector BB cream anti-shine - luktar alkohol (ogillas!!!), och lever inte riktigt upp till förväntningarna, men en helt okej produkt. Jag blir inte så glansig vanligtvis, så jag var väl inte rätt person att testa anti-shine på, och min hy behöver mycket fukt nu, men den känns väldigt lätt på huden och ger fin täckning utan att man känner sig "översminkad". :)

* Nails inc - nagellack i färgen tate. :) lätt att applicera, och en snygg färg. Torkar ganska snabbt, men man behöver applicera flera lager för att det ska bli fin finish. :)

* Brilliant smile whiteningEVO mouthrinse - munvatten som ska motverka ilningar, plack mm. Jag var inte överförtjust i smaken, och jag har bara testat den ett par gånger, så jag kan inte säga så mycket om den än. :P

* Beautybird luxurious exfoliating soap bar - handtvål som ska lukta vanilj och vara återfuktande. Lukten var väldigt bra, men jag använder bara flytande tvål, så denna tänkte jag ge till pappa så får han testa den. :)

Jag fick även med ett prov på gesihas nya mörka choklad. Den har jag testat förut, och jag tycker den slår den vanliga gesihan med hästlängder! :) vanlig gesiha är lite för söt för min smak. :P

Och nu längtar jag redan tills nästa box kommer! :) annars så hade jag och Emelie en jättemysig dag på onsdagen! Vi gick på Ikea, åt mat och sen kikade vi vid bergvik. Vi köpte varsin kjol för 30kr och sen köpte båda julgardiner. :) hittade superfina på mansion! :) sen kom Marcus hem igår. :) så vi gjorde egen pizza och tog det lugnt igår. :) idag har jag pluggat större delen av dagen och Marcus har varit med sin kompis Henrik. :)

Nu är Marcus på träning och jag ska snart ge mig ut på en springtur. :) får hoppas att det går bra idag med, och att vädret håller i sig. :P

Oh lord, give me strength! :P

Ha en mysig kväll snuttisar! ;)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0