Morrar

Om jag klarar mig hela dagen utan att slita av huvudet på nån som blir jag väldigt förvånad och imponerad av mig själv! :P jag skämtar inte när jag säger att jag har sovit sjukt dåligt inatt. Magont och andra dumheter gjorde så jag mer eller mindre låg vaken hela natten, så när klockan ringde blev jag nästan sur. :P visst blir det alltid bättre när man kommer ur sängen och får sitta och njuta av en härlig frukost, men jag känner att min stubin är betydligt kortare än vanligt idag. Så idag är inte en bra dag att jävlas med mig. ;)

Så det är väl tur att Marcus är borta på jobb, för han skulle aldrig kunna hålla sig från att busa med mig. :P

Det positiva med det här är väl att jag med största sannolikhet kommer somna ganska tidigt ikväll, vilket jag behöver när jag ska iväg och jobba imorgon. :) jag ska vara vid Rud, så det blir nya lokaler, ansikten och rutiner som jag ska handskas med så varje minut jag får sova är till hjälp. :)

Annars så laddar jag för träning. Egentligen ska man inte träna när man sovit dåligt, för risken för skador ökar om man inte är alert. Men idag är jag inbokad på PT-konsultation, så jag tänkte träna efter det. Helst hade jag kört ett pass innan, men då kunde tydligen kroppsmätningen bli fel. Tur att jag frågade sist jag var där!

Igår låg jag förövrigt och läste i "nya" Cosmopolitan, och fick se massor av roliga påståenden och vetenskapligt bevisade upptäckter. ;) sånt där är alltid roligt! :P och en av dom var jag helt enkelt tvungen att skicka till min syster, och ni kan ju se hennes svar nedan. ;)

Nu ska jag fortsätta gäspa och tycka synd om mig själv. Eller kanske inte tycka synd om mig själv, men vara lite småbitter i alla fall. ;) får trösta mig med att jag förhoppningsvis får min glossybox den här veckan. ;) yeeeey!

<3

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0