Onsdag 21/11

Oh lord! :P idag pluggade jag tills jag nästan fick en "shit-vad-tråkigt-det-här-är"-panikattack. Så då drog jag till gymmet. :) och på vägen dit träffade jag min enorma granne som spelar för carlstad crusaders. Och efter vad jag hörde av hans lagkamrat så ska han vara grymt duktig på amerikansk fotboll! :) vilket jag såklart tycker är skitfränt. :) så när jag träffade honom berättade jag vad jag hört och att jag var en väldigt stolt granne. :) jag berättade också att jag tagit åt mig äran för att han är så duktigt, vilket han var smart nog att gå med på. ;) haha skämt åsido så ser jag ut som hans unge när vi står bredvid varandra. Han är verkligen skitlång! :D men snäll som en teddybjörn. :)

På gymmet körde jag 10 min uppvärmning (cyklade ju dit, så jag var redan ganska varm) :), och sen körde jag styrketräning. :) efter löpturen igår så var kroppen lite mör, sen är det antagligen en sån där period i månaden, vilket ironiskt nog gör att man inte orkar lila mycket. Men förövrigt tyckte jag att det gick bra. ;P svettades som en galning dock, så jag började nästan skratta när jag såg mig själv i spegeln! :) fast ser man bra ut efter ett träningspass har man inte jobbat hårt nog. :)

Jag bokade även in mig på en PT-konsultation på måndag kl 18.00! :) dom har en temadag så jag tänkte åka dit och mingla lite samtidigt som jag tränar. men det roligaste är att jag ska stå på en sån där kroppsammansättningsvåg så man kan se fördelningen mellan fett, muskler mm. Vilket såklart känns jättespännande och skrämmande som fasen. Fast skulle min kropp bestå mest av fett (inte så troligt, men ändå), så lovade mamma att betala en personlig tränare att få ordning på mig. ;)

Förresten testade jag den där sömn-appen inatt. :) jag trodde jag skulle märka av den mer, men det gick kanonbra! :) fast jag hade väldigt ont i magen igår på kvällen och även inatt, så jag vaknade några gånger och fick gå upp för att röra på mig så smärtan skulle släppa. :( men såhär såg mitt schema ut i alla fall. :)

Sov gott nu godingar! Själv ska jag kolla på the Simpsons. Missade nya avsnittet förut, så jag kollar på det nu. Tyvärr började det sent, men jag har varit duktig idag så jag unnar mig lite extra sovmorgon imorgon. :)

Puss på er!

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0