Peter Stormare

Dejtkvällen blev lyckad! :D fast den kunde ha gått åt helsike. :P jag försökte nämligen busa med Marcus när jag stod och sminkade mig, för han ville in och kissa, men jag tänkte som sagt busa med honom så jag kallade att jag vägrade gå ut. :P det var inte populärt! Han blev skitsur, och jag tyckte att han var onödigt känslig. Men vi ordnade upp det, och gick tillsammans in till stan. Vi fick ett mysigt bord och vi åt både varmrätt och efterrätt. Och som om inte supergod mat var bra nog, så blev vi serverade av Peter Stormares bror! Eller vi tror att det var hem i alla fall, om inte så var han sjuuuuukt lik Peter Stormare i alla fall! ;)

Efter maten gick vi iväg och spelade biljard och tog några öl. :) så det blev en riktigt lyckad kväll. Vi behövde verkligen få tid att prata och umgås bara vi två.

Men idag känner jag mig väldigt seg. :P huvudvärk och trött i kroppen. Jag misstänker att det är för att jag har druckit för lite vatten nu under helgen, så nu drack jag ett stort glas vatten med färskpressad citron. :) gott! På tal om god mat, så ska jag beställa sushi nu. :) mumma!

Hoppas att ni har haft en bra helg!

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0