Quizkampen

Nu har min syster lurat in mig i ett annat spel som heter quizkampen. Skoj spel för er som inte testat det än! ;) fast just nu hår det åt helsike för min del. Läser inte frågorna ordentligt och trycker fel. :P men jag skyller det på att jag är trött! ;)

måndag och tisdag var städdagar och jag träffade även Emelie så vi gick in till stan, köpte sushi (hell yeah!!) ;) kollade i affärer och sen hyrde vi film och myste lite. :) filmen var bra (den hette contraband), och sällskapet var som vanligt underbart. :) en riktigt bra dag helt enkelt! :) igår pluggade jag och det har jag även gjort idag. Så nu är arbetet mer eller mindre klart (ska bara fixa ett par saker till innan jag skickar in det), och jag har även hunnit med att diska, handla och träna idag. :) jag har inte kört styrketräning på typ 2,5 vecka nu, så det gick lite tungt idag. Men det var skönt ändå! :) älskar när jag får komma ut i frisk luft och röra på mig! :)

Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och be en bön att John blund kommer snabbt till mig, för imorgon bli det jobb! :) ska iväg till kronoparken och jobba lite, så jag är skitnöjd! Extrainkomst är alltid välkommet! :) imorgon ska jag även till forshaga och kolla på innebandy. Tror det kommer bli en grymt bra dag imorgon! :) inte minst för att jag vet att Marcus är på väg hem nu. Får bara hoppas att vi håller sams så vi kan mysa ordentligt i helgen. ;)

Hoppas ni har det bra snuttisar! :)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0