Rud VC

Mötet igår gick bra! :) hade gärna legat lite lägre i fettprocent, men nu ha jag i alla fall ett mål. :) och eftersom jag fick en sån bra kontakt med min PT så bestämde jag mig för att köpa 4 PT-timmar av henne. Och jag fick det till ett riktigt bra pris, för hon ville gärna jobba med mig också. :) så det var skoj! :)

Efter jag pratat med henne körde jag ett styrketräningspass. :) egentligen hade jag tänkt att avsluta med 30 min kondition, men varken tiden eller orken räckte till igår. :P när jag kom hem lagade jag lite mat, diskade och förberedde lite inför jobbet idag, så imorse när jag vaknade så hade jag inga måsten överhuvudtaget, vilket var riktigt skönt. :)

Nu är jag vid jobbet. :) jag hade tänkt cykla hit, men tack och lov så ångrade jag mig, för vädret har varit förjäkla dåligt hela dagen! :P men hela dagen har gått bra, och jag har träffat gulliga människor hela dagen. :) jag fick även bli patient själv en sväng, för vi fick in en kvinna som skulle lära upp sig att ta blodprov i hemtjänsten. Och då brukar dom få ta på mig först, så dom känner sig trygga. :) jag är ju trots allt rätt så lättstucken. ;) som tur var så kunde hon redan lite, så hon stack ganska bra ändå! ;)

Nu är det bra 1,5 timme kvar så slutar jag för dagen. Härligt värre! :) och efter jobbet ska jag träffa Emelie. :) myspys! :P

Nej, nu ska jag fortsätta ta lite blodprover (fast det blir nog inte så mycket, för det har varit ganska lugnt hela dagen). ;)

Hoppas ni har det bra i det här tråkiga vädret! :P

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0