Tröttis

Åååh vad jag är hungrig! Men ändå inte. Blir alltid så när jag har tränat. Fast det är oftast att jag är väldigt törstig! :P idag har jag vikt en massa tvätt, diskat, lagat mat, pluggat, plockat iordning, tränat och nu har jag duschat. :) idag sprang jag 5km intervall och sen körde jag armhävningar och 15 magträning mha Nike appen. :P svettigt värre! Kände mig inte på tipp idag, men jag är jäkligt glad att jag kom ut ändå. :) för det är ju som man säger: when the going gets tough, the tough gets going. ;)

På tal om appar så har jag hittat en ny som jag är jättesugen på att testa! Den heter sleep cycle och ska mäta min sömnrytm och väcka mig vid "rätt" del i cykeln på morgonen så man ska vakna utvilad och glad. :) coolt va?! :D ska bli riktigt kul att testa den inatt! :)

Förövrigt känner jag mig ganska så kramsjuk just nu, så om det finns nån mysig kille där ute (som luktar gott vill jag tillägga) som är villig att komma och krama lite på mig nu när Marcus är borta så är det bara att höra av sig! ;)

Annars så ska jag ta mig nåt mer att äta nu. Funderar på att koka ett ägg eller 2, men jag är inte så förtjust i äggvitan så imorse åt jag bara gulan. Den gillar jag jättemycket däremot! :)

Ha en mysig kväll snuttisar! :)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0