Bortskämd

Men shit vilken bra helg det har varit!!! :D började med bästismys på torsdagen med min favorit, Emelie. :) sen tränade jag på fredagen och mötte sen upp sockersöta Hanna i stan så vi drog på AW. :) och vår utekväll varade ändå in i småtimmarna och jag hade riktigt roligt! :) koriander levererade! :) sen på lördagen drog jag återigen till Forshaga där världens underbaraste par bjöd på tacos och film. :) jag blev så sjukt imponerad av Emelie, för hon lyckades hålla sig vaken alla 3 (!!!) filmer!!! Fast det var ju rätt så bra filmer också. ;)

På morgonen när jag vaknade hade det dukats upp med olika sorters bröd, te, kaffe, massor av pålägg, ägg, juice mm så det var rena rama hotellfrukosten! :D lyxigt värre, framförallt eftersom jag verkligen älskar långfrukost på helgerna. :) på eftermiddagen drog vi till sporthallen i Forshaga och kollade när herrarnas A-lag tog emot Sunne IBK. Det var en sjuuuuuukt spännande match.... ;) haha eller kanske inte. ;P Men sällskapet var oslagbart :)

Efter matchen köpte Emelie, Henke, Ante och jag pizza och efter det skjutsade Emelie hem mig. :) hon är så söt min älskade lilla gumma! Hon och Henke har skämt bort mig nåt så in i baljan den här helgen, så jag vette fasen hur jag ska klara mig själv nu under veckan, haha. :) men det är bara att hoppas att jag får bjuda igen ordentligt nån gång snart. :)

Jag blev även introducerad till nåt fantastiskt gott under helgen också! Nåt jag aldrig testat tidigare. Blomkål och dip! Trodde Emelie var tokig när hon sa det först, men efter att ha testat så var jag såld! :D grymt gott, och ett jättebra alternativ till vanliga chips. :) idag ska det städas lite och imorgon är det universitetet som gäller. :) btw, behöver jag påpeka att dom gillar lila där uppe i norr? ;)

Xoxo// En nöjd tjej. ;)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0