Fikapaus

När jag vaknade i morse såg jag ut som en marshmallow. Jag låg inbäddad i två täcken (frös som fasen inatt!) och omringad av fluffiga kuddar. Det var helt underbart! :D jag låg och gosade i mitt vita fluff hur länge som helst! :)

Men tillslut hade jag legat där på tok för länge så det var dags att gå upp och få nåt gjort. :) och idag hade jag nåt riktigt skoj att se fram emot! Jag och Hanna hade bokat in fika på stan, så vi möttes upp vid torget. Hon hade med sig sin jättesöta dotter lilja, så det var riktigt roligt att få träffa henne, även fast hon var lite trött. :) men det var så otroligt skoj att träffa Hanna igen, för hon har så härlig energi! Det är nästan omöjligt att inte skratta när man umgås med henne, samtidigt som det går att prata om typ allt. :P så det får vi göra om! :)

Sen lyckades jag pumpa bakdäcket på min cykel, men framdäcket bråkade. :P som tur är så finns det redan ganska mycket luft i dom så jag klarar mig ändå. ;) fast jag höll på att frys ihjäl när jag cyklade hem, så nu sitter jag i soffan med ett ton kläder på mig. :) skulle jag börja ta av mig kläderna nu, skulle det ta ca 1 år innan jag var helt naken. ;) så det blev ingen träning idag, bara "uppvärmning". ;)

Nu ska jag fortsätta titta på MasterChef USA. :) ha en mysig kväll! :*

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0