För tidigt

Jag misstänker att ni är några som funderar på hur det hela med mig och Marcus har gått. I grund och botten så kan man väl säga att vi båda har sagt att vi vill kämpa för det vi har. Mer kan jag inte säga nu. Det är alldeles för tidigt att säga att allt kommer att lösa sig, och det här kommer att ta tid. För det är lätt att säga att man ska kämpa och det är lätt att göra en förändring. Men att stå för det man har sagt, eller se till att förändringen håller, och inte bara är temporär, är desto svårare.

Så jag tänker avvakta och se. Jag lever och mår bra i alla fall, och har umgåtts med både Hanna, Evelin och Emelie och det var supertrevligt att träffa dom alla. :) och till veckan ska jag träffa Rosanna, någon jag också verkligen ser fram emot. :) jag har verkligen jättegulliga vänner som jag uppskattar mer än vad jag någonsin kan säga. <3 och då menar jag inte bara dom jag nämnt här, utan alla mina vänner! Ingen nämnd, ingen glömd. :)

Nu ska jag göra mig i ordning, för senare ska jag ta bussen till Forshaga. Bästismys står på schemat! <3

Hoppas ni får en bra kväll snuttisar! :)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0