Helg igen! :)

Det här har hänt:

Onsdag: körde crosstraining för första gången någonsin. Helt sjukt jobbigt, men skitskoj! Hittade även julmust på ICA och blev överlycklig! :)

Torsdag: Marcus kom hem, vi köpte sushi, gosade i några timmar, jag sprang iväg och köpte nybakade kanelbullar och dricka och sen myste vi resten av kvällen. :) fick även köra Marcus nya bil. BMW M5 E39 med typ 400hk. Rätt frän bil måste jag erkänna. :P

Idag: Varit till SATS på 1 timmes massage (Lisa Berglund är så sjukt bra!!!), somnade i soffan en liten stund, grillat hamburgare, cyklat 7 km och kört ett styrketräningspass på gymmet. :) nu är det tänkt att jag och Marcus ska ha en myskväll, men han är segare än segast på toaletten nu, och jag har inte hunnit duscha än så jag känner mig långt ifrån fräsch, så vi får se hur det blir med det. :P men det blir nog bra ändå. :)

Hoppas ni får en bra kväll!

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0