Oväntad vändning

Min romantiska helg gick åt helvete. Helgen som jag har längtat så efter. Helgen som skulle spenderas tillsammans med den jag älskar mest, där vi skulle vårda vårt förhållande. Något vårt förhållande var i desperat behov av nu efter några kämpiga månader. Istället blev den här helgen till en mardröm.

Så här står jag nu. Och jag vet vart jag står. Fast jag vet inte vart vi står.

Så just nu känns det allt annat än bra. Fast jag vet att vad som än händer så går livet vidare. Är det meningen att det ska vara jag och Marcus kommer det bli så. Och om det är äkta kärlek så är det värt att kämpa för. Och en kille som inte vill kämpa för mig, förtjänar inte mig. Så enkelt är det.

Men det betyder inte att det inte gör ont nu.

Så ta hand om er. Kämpa för det ni älskar. Och hitta det som gör just DIG lycklig.

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0