Ruzzel

Mamma har fått mig beroende av spelet ruzzel. :P hon bad mig ladda hem det igår, och sen dess har vi spelat pinsamt många matcher! :P men skoj är det! Jag får ständigt hjärnsläpp och hittar på egna konstiga ord, men så länge som jag får poäng för det så är jag nöjd! ;)

Annars så är jag helt slut i huvudet nu. Satt halva dagen som en dreglande hund och väntade på brevbäraren (hoppades att han skulle ha med sig min glossybox!), men han dök ju såklart inte upp... :/ fick ingen post alls idag! :/ så nu håller vi tummarna för att den kommer imorgon istället. :) annars så har jag läst artiklar idag igen, diskat, handlat och varit ute på en springtur. Fick bli 5km intervallöpning idag och när jag kom hem körde jag magträning och armhävningar. :) så det blev ganska bra ändå! Trots att jag var nära att få en hjärtinfarkt vid vissa tillfällen. :P men då var det bara att kolla på pulsklockan och försöka springa lite lugnare. :)

Nu när jag kom hem gjorde jag i ordning thaisoppa, med handskalade räkor, avokado och körbärstomater. HUR JÄKLA GOTT SOM HELST!!! :D hittade receptet på ICAs hemsida, och eftersom jag kunde köpa "färdig" thaisoppa så var allt färdigt på typ 10min. Lätt värt att göra igen! :)

Nu ska jag låta huvudet vila en stund innan jag ska lägga mig. Jag och min sötgumma Emelie ska iväg till Ikea och ha allmänt bästismys imorgon så jag behöver alla krafter jag kan få. ;)

Btw så vet jag att det är en skitdålig bild, men jag ville bara visa mitt übersnygga rosa underställ! :P det blir liksom lite roligare att ge sig ut och springa om man har bra och uppiggande kläder på sig tycker jag. :)

Ha en mysig kväll snuttisar! :)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0