SATS Färjestad 3 år!

Nu har det hänt en del! :) min älskade vän Emelie fyllde år i lördags (stort grattis till henne!!). :) och igår fyllde min söta farmor år också. Marielles pojkvän Emil har också fyllt år, så det är många att fira nu! :) tyvärr glömde jag bort Emil, vilket jag skyller på Facebook och min syster. Men grattis till er i alla fall! ;P

Lördagen hyrde jag en film och åkte till Munkfors för att ha filmkväll med pappsen. :) mamma skulle jobba ett dygn, så vi skulle både vara ensamma, så då passade vi på att ses istället. :) vi hade en jättemysig kväll, och filmen jag hyrde (Act of valor) var riktigt bra! :) lite speciellt att dom använde sig av riktigt soldater i filmen istället för skådespelare! :) men det var några riktigt häftiga scener!! :D se den!!!

Igår pysslade jag här hemma och körde ett hårdpass på gymmet. Tränade igenom hela kroppen (styrka) och sen körde jag 30 min kondition. Det gick väldigt trögt att cykla hem sen kan jag säga! :P och sen blev jag helt överlycklig när jag upptäckte att jag var trött när klockan vara var 22. :P så jag borstade glatt tänderna och gosade in mig i sängkläderna och somnade så gott. Sen vaknade jag 4 timmar senare och var hur jäkla pigg som helst. Och hungrig som en varg. Helt värdelöst.

Min mästerliga plan gick åt helvete och min oönskade powernap gjorde att jag satt vaken typ hela natten och jag kunde verkligen inte somna! :( men det har gått ganska bra idag ändå. Jag fixat med räkningar och kört ett till pass på gymmet. Kände att jag hade lite dålig energi att bli av med, och mitt styrketräningspass gjorde susen. :) nu sitter jag mätt och nöjd i soffan och bara myser. :) imorgon blir det en tur till Sunne för att hälsa på Sandra. :) ska bli superkul för det var en evighet sen vi umgicks på riktigt nu! :P

Förresten MÅSTE jag verkligen få ut och shoppa nån dag nu, för det kliar i shoppingtarmen. ;)

Sov så gott nu godingar! <3

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0