Stuvade makaroner

Åååh idag fick jag ÄNTLIGEN äta mina mjölkstuvade makaroner! Till dom åt jag jättegoda pannbiffar som jag gjorde själv. ;) mums!

För det mesta försöker jag äta nyttigt (men ser alltid till att det smakar gott!!!) men idag kände jag för att äta riktig husmanskost. :) och det var underbart! Omväxling förnöjer som man säger. Och simpelt kan vara minst lika underbart, ellerhur Emelie? ;)

Annars har jag läst vetenskapliga artiklar idag och tävlat mot mamma i Ruzzel. :P rätt skoj faktiskt! :) fast jag sitter mest och hittar på egna ord hela tiden. ;)

En annan rolig sak är att jag och Marcus har planerat att gå på dejt till helgen. :) hoppas det går bättre än förra gången bara! ;) haha! Och skulle det gå åt helsike så kan jag ju alltid trösta mig med min kommande Glossybox! :D det är min första box EVER och jag håller på att längta ihjäl mig! :D tror det kommer bli hur bra som helst. :) förhoppningsvis kommer den imorgon, för jag fick sms att den var påväg idag. Skulle den göra det skulle jag bli överlycklig. Så SNÄLLA post-fen, bring my baby to me! :D

Nu är det dags att tänka på refrängen. Många ordspråk idag märker jag! :P så innan jag börjar tjata om grönt gräs eller fiskar i havet så vill jag bara passa på att säga:

Hoppas ni får en superbra vecka snuttisar! ;)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0