Vintertid! :)

Nu är det vintertid! Och jag är skittrött. :P sov väldigt dåligt inatt, så det är kanske inte så konstigt. ;)

Helgen har i alla fall varit väldigt bra! :) halloweenfesten var skitrolig, även fast jag och Emelie inte stannade speciellt länge vid nöjes, då ingen av oss var speciellt danssugna. Men förfesten var hur skoj som helst i alla fall! :P salig blandning av folk, men det funkade. ;) jag hann inte pratade alla, men hälsade på alla (tror jag i alla fall!) :). Och det var så roligt att träffa både gamla och nya vänner och få umgås lite. :) jag var utklädd till kapten krok, men min mustasch ramlade av så fort jag log, så jag blev mer en "vanlig" pirat/captain morgan. :P kan säga att dom kollade vääääldigt mycket på både mig och emelie, som var utklädd till nunna, när vi klev in på McDonalds på natten! :) så grymt rolig fest som sagt, men störst eloge ska nog Christoffer ha, som var gullig nog att "skydda" mig i kön på väg in till nöjes när alla började knuffas och bråka. Det är stiligt gjort det! :)


Gårdagen var riktigt soft. Jag hade laddat upp med massa avsnitt av New Girl och ett par filmer om jag skulle vara bakfull. Men jag var inte dålig alls! Fast det blev en riktig mysdag ändå. :) filmerna jag såg var först "The Notebook" (grinade som fasen på slutet kan jag säga!) och sen livade jag upp mitt humör igen med filmen "Magic Mike". Ögongodis deluxe!!! Så det var en bra dag. :)

Idag har jag fixat nödvändigheter. Och läst Cosmopolitan. Och ätit pizza. :) så nu blir det inte så mycket mer idag. Marcus drar snart till Oskarshamn så jag blir ensam, men jag borde överleva. ;)

Imorgon blir det nya tag igen! :)

Hur gott hade inte det här varit nu btw!!! :D frukt är godare än godis alla dagar i veckan enligt mig. :)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0