Fredag igen! :)

Efter att ha legat som en sill i soffan och kramat om min älskling så är han äntligen på bättringsvägen. :) han har haft över 40 graders feber i 5 dagar så jag hade inte mage att lämna honom. Men nu är han som sagt bättre och begav sig tom ut på bio med vänner. :) vilket passade ypperligt då jag och min goding Emelie bokat in bästismys. ;) blev promenad in till stan, mat på o'learys och sen film. Vi såg "War horse", vilket visade sig vara betydligt bättre än jag trodde den skulle vara. :) nu väntar jag bara på att min snutt ska komma hem så jag får snosa med honom lite innan vi ska sova. Imorgon blir det nämligen Oxhälja så då behöver vi all energi vi kan få. ;)

För övrigt så värker kroppen efter gårdagens Tababta-pass. Trots att jag försökte hålla igen (det gick sjukt tungt igår!!!) så kan jag aldrig hålla igen nog mycket. Tävlingsmänniskan i mig är lite för stark antar jag. ;) men igår kändes det som om lungorna tagit semester och att jag tagit en näve valium blandat med en hög adrenalin. Inte för att jag någonsin gjort det i verkligheten, men jag misstänker att det skulle kännas som det gjorde igår. ;)

Ha en bra helg nu snuttisar! <3

(min lilla sjukling!!!)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0