Mitt-i-city

Idag har varit en grå och trist dag. :/ fast med underbara ljuspunkter såklart. ;) jag kom i säng på tok för sent igår (måste köpa en sänglampa BTW!!!), så dagens planer gick åt helvete. Sen att jag fick göra en spontantrip till Apoteket för att köpa brännsårsplåster hjälpte inte heller. Så jag pratade med Marcus mamma istället för att träna, för jag skulle inte hinna träna ändå. :)

Sen på eftermiddagen kom Emelie och hämtade upp mig så drog vi in till stan på tjejkväll. :) jag trodde jag var förberedd för vad som väntade, men jag hade fel. :P det var helt SJUKT mycket folk ute, och det var killar överallt! Vissa killar sprang tom runt med morgonrockar på sig! :S trodde faktiskt det var TJEJkväll, men det var skoj ändå. :) nog för att det inte gick att köpa nåt, men jag lyckades ändå hitta te, rengöringskräm och ansiktskräm. :) vi hann även med att köpa sushi och lite kvällsfika. :) så det var en riktigt mysig kväll! :)

Så nu sitter jag här hemma och lyssnar på regnet som smattrar på fönsterrutan med en stor kopp av mitt nya te med smak av apelsin. :) rooibos såklart, för jag hoppas somna i tid ikväll. :)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0