Onlineshopping

Normalt sett undviker jag att köpa saker via internet, för jag vill mycket hellre känna på klädena/skor mm och prova dom innan jag köper nåt så jag vet att dom passar och känns bra. men ibland går det inte att låta bli! Så trots min katastrof med skinnjackan förra veckan så beställde jag idag ett par byxor från pieces. :P skillnaden är bara att jag vet precis vad jag kan vänta mig och vilken storlek jag behöver. Jag har redan två par byxor därifrån, så det enda som kan överraska mig är kanske färgen, men jag tror det kommer bli superbra ändå! :D gula byxor är ju så jäkla fränt!!! :D japp, det stämmer! Byxorna jag köpt är GULA!! Wiiieee! :D

Jag fick skicka och fråga syrran först dock för att se vad hon tyckte, om hon också tyckte det var coolt eller om det snarare skulle bli BigBird-varning om jag drog på mig dom. Som tur är så var min älskade syster lika positiv till dom som jag är, och för 150kr så tyckte jag att det var rena rama fyndet. :) så i höst ska jag springa runt med mina gula byxor med ett stort leende på läpparna. Hur kan man inte bli glad av färg?! :)

😜

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0