Polar FT4

Idag var det min tur att vara seg! :P har känt mig lite hängig den senare veckan, vilket onekligen beror på att jag varit runt Marcus nu när han varit sjuk. Fast mitt sitter i lungorna istället. :( så jag har haft lite "på-gränsen-till-feber"-temp idag, så det har inte varit nån jättehög feber utan runt 37,5-38. Men det är väl vara att fortsätt äta, dricka och sova ordentligt så blir det bättre snart. :)

Annars då? Jag har jobbat lite med ex-jobbet och pysslat här hemma. Och nu ikväll har jag pratat med mamma. :) vi pratade en massa om träning och då speciellt om två träningstyper hon körde under helgen, Cx works och Grit. Båda påminner mycket om Tabata och är 30min långa. Grit är baserat på HIIT (high intensity interval training), vilket ökar förbränningen och har blivit superpopulärt överallt. Jag är grymt sugen på att testa dom båda, men jag är ändå otroligt förtjust i Tabatan. ;) Fast det är aldrig fel att prova nåt nytt. Förhoppningsvis kan jag komma igång med mitt löpprogram snart också som jag hittade på iForm. Jag behöver verkligen göra nåt åt min kondition, och jag vet att bara jag börjar springa ordentligt så blir det både lättare och roligare att gå ut och ta sig en tur sen. ;)

Åååh var jag vill bli helt frisk igen istället för att vara mesigt halvdålig. Men istället för att tycka synd om mig själv så ska jag fokusera på nåt roligt istället. Som t.ex att tack vare min älskade mamma så ska jag få hem godingen på bilden till veckan! :D Awesome!! Nu ska jag göra en god kvällsmat innan jag hoppar i säng. :) sov gott alla godingar! ;)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0