Tävlingen

Jag är så sjukt glad över min nya pulsklocka! :D den funkar skitbra, och är inte minst väldigt motiverande! Som jag nämnt tidigare så har både jag, min mamma och min syster varsin så vi jämför gärna våra resultat. :P det är liksom lite en intern tävling. :D och eftersom jag är kort, men väger som en häst, så förbränner jag väldigt lätt kalorier. Sen vet jag att min vikt inte beror på att jag är fet, utan jag har stor muskelmassa och har genetiskt väldigt lätt att bygga muskler och träna upp mig. Och det gör ju också så att jag förbränner mycket. :) men eftersom jag fortfarande har träningsvärk, så fick det bli en powerwalk igen. :) idag gick jag den vanliga turen, fast lite längre. :) så efter en timmes promenad så hade jag förbränt 578 kcal. Jag är så jäkla nöjd med det! :D så nu ska jag ladda upp med grillad kyckling och massa annat gott. :)

Ha en mysig kväll och se till att röra på er snuttisar! Finns inget som är så skönt som känslan efter ett riktigt bra träningspass. <3

(bilderna är lånade från Google)

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0