Äntligen!

Äntligen kom jag ut på en springtur! Jag hade tänkt köra tabata idag som sagt, men då hade jag nog dött. :P så det fick bli 4 km löpning istället, och jag tyckte det gick ganska bra ändå! :D jag har ju en tendens att ta i för mycket, för jag vill alltid pusha mig själv liiite hårdare. Fast idag lyckades jag hålla igen ganska bra ändå. :) jag ska inte ljuga, jag sprang ändå så jag tyckte att det var jobbigt, och jag fick verkligen upp flåset. Men det var inte så att jag ville lägga mig och dö efteråt i alla fall. ;)

Så nu sitter jag och njuter i soffan och skrattar åt Morgan och Ola-Conny. Dom har gjort ett nytt program, och idag (som är premiären) så är dom i San Francisco. :) och då är det ju riktigt kul att se, eftersom vi ska dit i juli. ;) frågan är bara om vi vågar åka dit nu när vi haft såna fiiiiina svenska ambassadörer där innan oss. ;P haha Herregud vad pinsamma dom är! Min kinesiska är nog fasen bättre än deras engelska!!! :D

Annars så har jag haft besök av älskade mammsen idag, så jag har hjälpt henne fixa lite saker på datorn. Jag hjälper alltid mer än gärna till, speciellt när familjen behöver mig. Men det tog tid! :P Efter mycket om och men lyckades vi få till det ganska bra ändå tyckte jag, så det var värt den tiden. ;) sen är det alltid kul att få umgås med mamma också. <3 när hon sedan åkte hem, så kollade jag efter några artiklar, men jag hittade tyvärr inte det jag letade efter. :( men imorgon är en ny dag, så har jag tur hittar jag det då!! :D

Nej, en kopp te kanske? och lite kvällsmat? Det lät bra det!! :D Nu är bara frågan: varför ska Morgan ha en hjälm på sig? Det är ju inte direkt som att han har nåt därinne som han behöver skydda! :P haha nej, nu var jag elak... :D

Ha en mysig kväll godingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0