Fullproppad

Fasen vad mätt jag är nu!! :P varje gång vi äter tacos så blir jag så fruktansvärt mätt så det är på gränsen att jag nästan spricker!... :P jag försöker att bara ta liiite av allt, men det blir ändå alltid en gigantisk mathög av allt. ;) och eftersom det är så gott, så äter jag ju upp allt också. ;)

Vad har hänt annars då? Påsk var suveränt och sällskapet, maten och omgivningen var underbar. :) vi var i Munkfors först, sen körde vi till Hagfors för Marcus ville ställa in sin BMW M5:a igen. ;) den bilen är verkligen hans stolthet/bebis, så han är otroligt noga med att ta hand om den. :) det är knappt att folk får sitta i den! :D men det roliga var att jag fick köra den från karlstad till Munkfors! Marcus är sjukt noga med vem som får köra hans fina bil, och tydligen älskar han mig nog mycket för att låta mig köra den. <3 ;)

I Hagfors träffade vi Marcus mamma, sen åkte vi även tills hans pappa där vi träffade hans nya kvinnliga "bekantskap", samt Marcus farbror. :) så det var en skitbra dag! :D på kvällen var vi helt slut efter allt ståhej, så vi gick och la oss tidigt. :) igår gick vi ut på en långpromenad och myste, sen tog vi det mest lugnt. :) idag har vi tvättat, handlat mat, tränat och så träffade jag Mona en sväng. :) myspys alltså! Och Marcus har verkligen varit helt underbar den här helgen! :D han har behandlar mig som en prinsessa hela helgen, så det är nästan som jag funderar på om han slagit sig! ;D haha nej då. ;) han brukar allt skämma bort mig, men den här helgen har varit nåt alldeles extra. :) min lilla snygging!! <3

Nu sitter jag bara och laddar inför morgondagen då jag ska iväg på jobb. :) jag får bara hålla tummarna gör att jag inte blir sjuk nu, för lungorna verkar inte må så bra på mig. :( det känns som om dom är på tok för små, och det gör ont att ta djupa andetag. Vilken jag märkte väldigt väl när jag körde tabatan idag. Skit vad jobbigt det var!! Jag kände mig inte alls i form idag. Fast det verkade vara rätt så jobbigt för alla, så jag kanske bara är lite hård mot mig själv nu. :P bara jag är frisk imorgon och på fredag så är jag nöjd.

Jag fick förövrigt en superfin present av mammas kusin malin! :D det var en halsduk och ett armband. Jag blev jätteglad! :) färgerna passade verkligen mig. :)

Hoppas allt är bra med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0