God mat

Solen skiner! :D och jag vill ut på en promenad. Men först måste jag äta nåt. Jag sov väldigt dåligt inatt, så jag känner mig helt slut. Egentligen ska man ju gå innan frukost, men då svimmar jag nog. ;)

Igår diskade jag, dammsög och städade toaletten. Så nu är det fint här hemma! :) senare på dagen, efter nån timmes pluggande, så drog jag iväg och tränade. Det blev rygg, bröst och mage igår, så jag känner mig redan öm. :P

Sen när jag kom hem, hade även Marcus kommit hem från jobbet, så vi beställde mat från happy kitchen. Jag beställde dumplings med kyckling och 4 bitar sushi, och Marcus köpte kycklingsallad och även han 4 bitar sushi. Och det var såååå gott!! :D sen hände det inte så mycket mer. ;)

Nu måste jag äta. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0