Göttigt

Hej alla glada! :) hur mår ni där ute? ;)

Själv mår jag bra! :D idag har varit en väldigt slapp dag, där jag bara har pluggat större delen av dagen. Jag hade velat träna, men jag fick hoppa över det idag, så det blev bara en kort promenad förut. Inget ansträngande alltså. :/ lungorna vill liksom inte vara med. :( men förövrigt mår jag bra! :D jag fick min glossybox idag, så det var väldigt bra plåster på såren ändå. ;)

I den hittade jag 3st tandblekningsskenor från smile lab, mineral skimmer från da Vinci cosmetics, nail repair från trind, två ansiktskrämer (en dag och en nattkräm) från the body shop och en eyeliner från jelly pong pong. :)

Bortsett från eyelinern så blev jag superglad! :D jag använder ju inte eyeliner, så därför var jag inte lika nöjd med den, men dom övriga produkterna ska bli riktigt roligt att prova. :) annars då? Jo, jag sprang på min otroligt charmiga "granne", som bor i huset bredvid. Hon kom på cykel när jag hade hämtat ut mitt paket. Den människan är verkligen helt psykiskt störd! Hon svär jämt, säger sjuka saker, skriker och är rent av rasistisk. Jag förstår verkligen inte hur hon kan få bo själv, för hon lider ju onekligen av nån sorts allvarlig diagnos. :/ tänk bara om "fel" person hörde alla sjuka saker hon sa!! Dom skulle ju slå ihjäl henne. :/ väldigt otrevligt i alla fall.

Imorgon är det fredag igen, och jag ska in och jobba. :) förhoppningsvis blir det en lugn dag, med många glada miner. ;) haha! Sen ska jag träna, mysa och bara kolla på nån dum film. ;)

Sov gott godingar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0