Helgen som varit

Åter igen har blogg.se appen blivit helt tokig. Därför har jag inte kunnat skriva nåt. :/ Som tur är finns datorn, men jag tycker det är betydligt bättre när jag får skriva på mobilen. Framförallt för att jga har alla nytagna bilder där. :P Men man får inte alltid som man vill. ;)
'
Marcus kom som sagt hem i fredags, så det var väldigt mysigt. Dock var inte han på superbra humör, för allt hade gått åt helsike för honom under veckan. :/ Men som tur är så har han mig som fickvän! ;) Så jag städade här hemma, diskade, ställde in både min träning, mitt pluggande och min tjejdejt med Mona (tur att man har förstående vänner! <3) och så skyndade jag mig iväg till ica och handlade samt lagade mat. Allt för att göra honom glad. :) Jag lagade iordning kycklinggryta med ris och sallad, och han sa att det var nog en av dom godaste kyckingrätterna han hade ätit någonsin. Så det var ju roligt! :D Jag älskade den rätten när jag växte upp, men jag hade aldrig gjort den själv innan, för jag trodde att det var svårt att få till den. Men det gick superbra! :D Så jag lyckades få upp hans humör rätt bra tillslut ändå, så det blev en väldigt bra kväll. :)
'
Igår pluggade jag först en stund på balkongen och sen drog jag iväg och tränade vid SATS. Jag började med 1 timmes löpning och sen körde jag axlar, lite biceps och sen magträning. Totalt gjorde jag över med mer än 1300kcal, så jag höll på att dö av hunger när jag kom hem! :P Sen hade jag svettats så bedrövligt, så jag behövde fylla på väskeförråden en hel del. Dock tror jag inte att jag lyckades helt och fullt, för jag känner mig ganska överkörd idag. :P Jag måste erkänna att det kändes lite pinsamt igår när jag hade sprungit, för jag var som sagt vääääldigt svett, och jag hade blivit sådär charmigt svett vid ljumskarna, så när jag kollade i spegeln så såg det ut som om jag hade kissat på mig! :P Hahaha! Och på dom byxorna jag hade på mig så syns det ganska väl, för dom är i bomull istället för vanligt funktionsmaterial som mina andra byxor är i. Jag hoppas verkligen att det inte var så många som såg det, för jag tycj´kte som sagt att det var väldigt pinsamt... :P Jag ville nästan gå fram till alla och föklara att jag inte alls är inkontinent, så alla skulle förstå att det bara var svett. ;P Fast det hade nog varit ganska olämpligt, så jag lät bli. ;) 
'
På kvällen grillade jag och Marcus och sen åkte jag hem till Mona så vi hade myskväll. :) Jag köpte med mig lite godis och dricka, och så satt vi och kollade lite på TV och kollade på roliga klipp. Fast först hjälpte jag till att skruva ihop en hallmöbel, som dom hade köpt tidigare under dagen. :) Och tro det eller ej, men det blev väldigt bra! ;) Det var verkligen en skitrolig kväll, och det var riktigt roligt att se hur fint allt blir nu när dom håller på att renovera. Plus att det var riktigt roligt att se deras fräna TV! :D Jag skulle aldrig få nåt gjort om jag hade en sån TV!!! :D 
'
Idag vet jag inte vad det blir. Jag känner mig som sagt ganska överkörd, men orkar jag så får det nog bli ett träningspass. :) Men som jag känner nu så skulle jag snarare gissa på att det blir en väldigt lugn dag. ;) 
'
Hoppas allt är bra med er! :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0