Instrumentell analys

Bara så ni vet kommer jag vara lite avvarande nu den här veckan. Jag har tenta på torsdag, så nu går jag in i min tentakoma. ;) igår var en riktigt mysig dag, där vi myste, handlade, jag fick massage och tog en långpromenad tillsammans. :) Marcus hade tänkt träna, men han stannade hemma för min skull, för jag var snossjuk. <3 och på kvällen grillade vi och hade det riktigt bra. :)

Sen hade jag sån tur så Marcus stannade hemma inatt och åkte till ringhals 7 imorse istället. Fast det tråkiga är att nu kommer han vara borta i över 2,5 vecka. :( nog för att jag har fullt upp nu ändå, men det är alltid skönt att få krypa ihop och gosa med nån i slutet på dagen, vilket jag inte kommer kunna göra nu. :( annars så har jag tränat idag, tabata såklart, och nu ska jag äta mat. Torskfile med potatis, ärtor och riven morot! Det ska bli riktigt gott nu!! :D förövrigt är det världens bästa pappas födelsedag idag! STORT GRATTIS ÄLSKADE PAPPSELIPAPPS!! <3 jag kommer hem och firar dig i helgen. ;)

Hoppas allt är bra med er också! ;) återkommer när jag har tid, men antagligen blir det inte förrän efter tentan. Wish me luck!!! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0