Kiwi

Just nu är jag sådär löjligt mätt. Har precis ätit kycklinggryta, ris med tomat och gurka och sitter nu som sagt i dvala. Men gott var det! :D Fast trots att jag är allt annat än hungrig så har jag ändå rejäla cravings. Nu gäller det främst kiwi, keso och kesella. :P Jag åt lite igår kväll, för keson hade varit öppnad några dagar, så jag tyckte att det var lika bra att äta upp den. Problemet var dock att det var supergott! :P Så nu vill jag ha mer. ;) Men allt är slut. :/ Suuuuck!
'
Marcus åkte iväg och handlade själv igår, vilket blev sisådär. Jag glömmer hälften av alla varor jag vill ha när jag inte är med själv, så det fattas en del småsaker. Inget jätteallvarligt, men såna saker som sätter guldkant på tillvaron. :P Sen är inte Marcus lika noga med vad han köper för märken som vad jag är (Matdiva, jag vet!). Han köpte t.ex kyckling från Holland, bara för att det var lite billigare, något jag aldrig skulle göra om det inte var kris! :/ Jag vill gärna att köttet jag äter ska vara svenskt, och jag köper gärna närproducerat. Då betalar jag gärna ett par kronor extra, om jag vet att det är kvalitetsvaror. Men det ska nog gå att äta den där kycklingen ändå. Hoppas jag. ;) Annars jäklar ska han få ta hand om mig när jag ligger här hemma matförgiftad. ;) 
'
Men det får nog ändå bli en kompletteringstur till Ica nån dag den här veckan. ;) 
'
Annars då? :)
'
Jag har pluggat idag och sen drog jag iväg och tränade. :) Som vanligt stod Tabata med Daniel Sten på schemat, och efteråt körde jag åter igen 30 min crosstraining. Jag funderade på att hoppa över crosstriningen, för jag har haft ont i ryggen hela dagen, plus att jag blev väldigt sliten på tabatan. Men jag lät viljan vinna över värken, så jag är riktigt nöjd med mig själv. :) 1 tim 30 min senare så hade jag förbränt 1010kcal. :) Och ryggen höll hyfsat bra i alla fall. ;)
'
Nu sitter jag och kollar på "En stark resa med Morgan och Ola-Conny". Vilka jäkla orginal dom är! :D Deras engelskalärare måste gräva ner sig av skam, alternativt vända sig i graven, när dom ser det där programet. :P "Accuse me! Tank you"
'
Helt suveränt...
'
Ha en mysig kväll godingar! <3
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0