Lungor

Hej. Mina lungor är dumma. Så här händer det inte mycket kan jag säga. Snutten är hemma i alla fall, så vi åt god mat förut (räkor i en ört och vitlökssås serverat med färsk pasta och grillad sparris), och nu har vi varit ute på en över 2 timmar lång promenad. Fast vi gick i normalt tempo, för att det inte skulle bli för slitsamt för mina lungor. :) Jag hatar verkligen att jag inte får träna nu. :( men det går väl över snart. :/

Igår jobbade jag, vilket gick skitbra. :) många söta patienter, och bara en som var en riktig energitjuv, vilket jag ändå lyckades tackla ganska bra tycker jag. Så i det stora hela så tyckte jag att det var en väldigt bra dag. :) på kvällen kollade jag på Ice age 4, och jag skrattade verkligen hela filmen! :D sjukt rolig film. :) se den!!!

Nu ska jag snosa ner mig i soffan och äta godis! ;)

Ha en bra helg godingar, och håll tummarna för att jag blir frisk snart! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0